15 lipca 2013

#warsaw

Warszawa to ostatni punkt programu mojego wyjazdu. Rodzice zostawili mnie wracając z Zakopanego. Nocowałam u cioci, przeszłam się Starówką, byłam nad Wisłą. Wszystko miło i przyjemnie. Szkoda tylko, że już wróciłam do domu. Ale hej! W piątek jadę do Włoch :D A ten tydzień zapowiada się też nienudno. Od wtorku do czwartku pracuję w kiosku, we środę osiemnastka koleżanki. Szybko zleci, jak zwykle.

kawiarnia na Powiślu
 Wilanów
 ogrody Pałacu w Wilanowie
 romantic, so romantic
Warsaw

6 komentarzy:

  1. i was in warzawa last year just for a few days and i totally wanna go back!
    you look so beatiful at these photos! :) i love the last pic<33

    OdpowiedzUsuń
  2. nice pictures, i love your pants*_*
    katiy♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jest to ostatnie zdjęcie :) Zresztą, Warszawa to całkiem fajne miasto.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń