09 sierpnia 2013

#mediolan #bolonia

Mediolan
Owszem, ładne miasto, jednak panuje tam jakiś chaos i bałagan. Pomieszane kable przeszkadzają w podziwianiu tegoż to miasta.
Jak najbardziej urzekła mnie katedra mediolańska! Jej ogrom, po prostu trzeba zobaczyć ją na własne oczy, by doznać tego uczucia. Mimo, że nie jestem fanką kościołów, czy katedr, to i tak ta budowla wywarła na mnie wrażenie niesamowite.
Pech chciał, że akurat tutaj akumulator w aparacie mi padł, dlatego nie mam za dużo zdjęć stamtąd. Robiłam telefonem, ale te zdjęcia wstawię dopiero później.


Bolonia
Co mnie zaskoczyło? Gdzie słynne spaghetti bolognese? Myślałam, że bardziej jest tam to kultywowane!

 na Piazza Maggiore czyli Rynku Głównym
 jedna z wielu w Bolonii krzywych wież (ta po prawe)
 fontanna Neptuna
 biblioteka Borsa
 stolik z rogalem, nożem i popielniczką
 matematyka na okrągło!
 kino na Piazza Maggiore

1 komentarz: